Tilbud!

TIKTOK LIKES

39,00kr1.799,00kr

HVORFOR BØR JEG KJØPE TIKTOK LIKES?
Med TikTok-likes øker du eksponeringen din på TikTok. TikToks algoritme prioriterer videoen din og viser den til brukere som kan være interessert i den. Jo flere likes du har – jo mer vil videoen din bli eksponert. Tenk på det som en snøballeffekt!

HVORDAN KJØPER JEG TIKTOK LIKES?
Først velger du hvor mange likes du vil motta på en TikTok-video og deretter legger du inn lenken til videoen og fullfører kjøpet. Systemet vårt starter deretter levering innen noen få minutter. Våre likes er ekte og vil ikke forsvinne når du først har dem 🚀

HVORFOR BØR JEG HANDLE HOS DERE?
🇳🇴 Norges #1 Leverandør
✅ Godkjent for Vipps
👨🏻‍💻 Norsk kundeservice hver ukedag
⭐️ 4.6/5 stjerner på Trustpilot.no
❤️ +8500 fornøyde norske kunder
🚀 Rask levering 0-15 min.

OBS: Dette er et engangskjøp (ikke en del av et abonnement)
OBS: Vi tilbyr mengderabatter (du sparer penger ved kjøp av større mengder)

Slik finner du en lenke fra en video på TikTok: Gå til videoen du ønsker å få likes for -> Klikk på de tre prikkene -> Klikk på kopieringslenken til venstre -> Lim inn denne i feltet under. Hvis du er på en computer, må du følge lenken i søkefeltet når du er på innlegget.

kr

Trustpilot Medieboost

 

Gjør som mer enn +8500 fornøyde kunder. Ta profilen din til nye høyder i dag 🚀

 

HAR DU ET SPØRGSMÅL?

Les våre Spørgsmål & Svar

Eller send oss ​​en melding i livechat. Vi har åpent alle hverdager fra 09.00 til 16:00.

Hvorfor bør jeg kjøpe TikTok-likes?

TikTok er et sosialt medie basert på opptak og deling av korte videoklipp. På mange måter fungerer TikTok akkurat som Facebook og Instagram, og akkurat som på alle andre medier er det nødvendig å ha en populær profil på TikTok for å nå flere unike brukere.

TikTok-likes er knyttet til det spesifikke innholdet du ønsker å promotere, og du har muligheten via Medieboost.no til å kjøpe opptil 25 000 likes om gangen.

Når du får mange likes på innholdet ditt på TikTok, vil du påvirke TikToks algoritme, som vil presse innholdet ditt til forsiden, hvor det vil bli presentert for mange flere brukere. På den måten kan du bruke TikTok til å markedsføre innhold, produkter eller noe helt annet.

Med mer enn 1 milliard brukere har TikTok et stort potensial, og appen vokser med en hastighet som snart vil gjøre den på størrelse med Instagram. TikTok utvikler seg fortsatt vilt og du kan være med før appen blir mainstream og spres til befolkningen generelt. Ved å kombinere innhold på TikTok med en effektiv annonseringsstrategi, kan du raskt plassere innholdet ditt foran mange mennesker.

Hvordan kan jeg bruke TikTok-kontoen min til å booste virksomheten min?

TikTok er kjent for å promotere innhold til segmentet spesielt for unge under 30 år. Ved hjelp av korte videoer kan du oppnå mange visninger på relativt kort tid, og sette produktet ditt foran tusenvis av potensielle kunder.

Jobber du, f.eks. som en influencer innen fitness er det opplagt å dele korte videoklipp av fitness spesielt, da TikTok automatisk segmenterer innholdet ditt og viser det til brukere som er interessert i fitness. Det gir deg en høyere konvertering, ettersom du annonserer til relevante brukere, og når brukere liker og deler videoen, sprer den seg enda lenger i systemet.

Selger du fysiske produkter har du mulighet til å lage korte demoer av produktene, og på den måten fange brukernes interesse.

Jo flere likes (og visninger + følgere) du har, jo mer vil profilen din bli eksponert.

Tilleggsinformasjon

VELG ANTALL

, , , , , , , , , , , ,